شرکت‌ حمل و نقل بین‌المللی UPS  با یادگیری ماشینی با سرقت مبارزه می‌کند

...

شرکت حمل و نقل UPS در حال گسترش برنامه خود برای مبارزه با سرقت بسته با استفاده از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی به عنوان بخشی از طرح DeliveryDefense است. تحت این توسعه، نسخه مبتنی بر وب این فناوری برای مشاغل کوچک و متوسط در ماه اکتبر راه اندازی می‌شود. این فناوری که برای اولین بار در ماه ژوئن راه اندازی شد، از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل آدرس‌ها و به کار گیری "امتیاز اطمینان" در مقیاس 1 تا 1000 برای احتمال موفقیت آمیز بودن استفاده می‌کند. این امتیاز به شرکت‌ها کمک می‌کند تصمیم بگیرند که مرسوله مورد نظر را کجا و چه زمانی برای مشتریان ارسال کنند و اگر منطقه‌ای دارای امتیاز اطمینان پایینی است، می‌توانند مکان‌های امن نزدیک را توصیه کنند. این ابزار در حال حاضر می‌تواند با استفاده از یک API در سیستم انجام سفارش مورد استفاده قرار بگیرد، در حالی به کسب و کارهای کوچک‌تر اجازه می‌دهد تا از طریق یک نسخه مبتنی بر وب به سیستم دسترسی داشته باشند. این خبر در کنار یک سری به‌روزرسانی‌های فناوری دیگر از UPS برای تقویت قابلیت‌های شبکه و بهبود تجربه کارمندان از طریق اتوماسیون منتشر می‌شود.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: یو پی اس از این فناوری برای کمک به کاهش وظایف تکراری و فیزیکی و در عین حال ارتقای ایمنی برای کارکنان شرکت استفاده می‌کند. این فناوری‌ها همچنین جریان بسته و کارایی کلی شبکه UPS را بهبود می‌بخشد. به‌روزرسانی‌ها شامل به کار گیری فناوری‌های انتخاب و مکان می‌شوند که توسط Dexterity، Fortna و Plus One Robotics طراحی شده‌اند و برخی از کارهای سخت‌تر و تکراری‌تر را از کارگران انسانی می‌گیرند.UPS  همچنین از فناوری‌های تخلیه Pickle Robot استفاده می‌کند تا وظایف بارگیری و تخلیه را به فناوری‌های خودکار واگذار کند. در نهایت، این شرکت همچنین از وسایل نقلیه هدایت‌شونده خودکار برای ساده‌سازی حرکت بسته‌های کوچک و نامنظم از طریق یک سایت استفاده می‌کند. کارول تومه، مدیر عامل UPS در بیانیه‌ای گفت: "UPS از زمان تأسیس خود یک شرکت فناوری بوده است. نوآوری در DNA ما نهفته است." "ما به طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای استفاده از فناوری برای بهبود تجربه کارکنان خود و افزایش کارایی هستیم. این‌گونه است که یک UPS بهتر و جسورتر می‌سازیم که در سال‌های آینده مشتری محور، مردم محور و نوآوری محور خواهد بود."

نظرات 0

wave

ارسال نظر

wave
برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. ورود | ثبت نام

در آرتیجنس دنبال چی میگردی؟