استارتآپ هوش مصنوعی Kea با CBS NorthStar، ارائهدهنده فناوریهای مربوط به رستورانها، همکاری کرده است تا فناوریهای هوش مصنوعی صوتی را به رستورانها بیاورد.Kea یک به اصطلاح "صندوقدار در فضای ابری" را ارائه میدهد که یک سیستم خدمات مشتری با هوش مصنوعی است برای مدیریت تعاملات و سفارشات مشتری از طریق تلفن همراه. فناوری هوش مصنوعی Kea در سیستمهای رستورانها ادغام میشود و میتواند عملکرد رستورانها در تعامل با مشتری را هوشمند کرده و به شکل چشمگیری بهبود بخشند. جرمی جولیان، مدیر ارشد درآمد CBS NorthStar میگوید: با دههها تجربه در ارائه فناوریهای مختلف برای بهینه سازی عملکرد در رستورانها، ما امروز تصمیم به استفاده از پتانسیل عظیم هوش مصنوعی صوتی برای افزایش کارایی عملیاتی و افزایش کیفیت خدمات مشتری گرفتهایم.
این همکاری با Kea بر تعهد ما برای سوق دادن صنعت رستورانداری به سمت عصر هوش مصنوعی کمک خواهد کرد. فناوریهای صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی در رستورانها میتوانند سفارشهای مشتری را دریافت کرده و به کارکنان اجازه دهند روی آشپزی و کارهای دیگر بیشتر تمرکز کنند. مک دونالد اخیراً سیستم سفارش صوتی هوش مصنوعی خود را از خدمات خود حذف کرده است. با این حال، CBS Northstar میگوید ادغام فناوری Kea به رستورانها انعطافپذیری بهتری برای سفارشی کردن فناوری خود برای نیازهای خاص را میدهد. فناوری Kea با استفاده از ترکیبی از تشخیص خودکار گفتار و درک زبان طبیعی، سفارشات مشتری را دریافت کرده و آنها را مستقیماً از طریق سیستم POS رستوران به آشپزخانه منتقل میکند. با این حال، یک اپراتور انسانی همچنان میتواند در صورت نیاز برای اطمینان از موفقیت سفارش بر روند سفارش از طریق هوش مصنوعی نظارت داشته باشد.
فناوری هوش مصنوعی Kea از سال 2022 تاکنون 1 میلیون تماس را در صدها رستوران پشتیبانی کرده است. کالیفرنیا فیش گریل، زنجیره ای از رستوران های غذاهای دریایی در منطقه بزرگ لس آنجلس، در چند ماه گذشته از این فناوری یکپارچه استفاده کرده است. پاتریک وایاویتار، معاون فناوری اطلاعات کالیفرنیا فیش گریل، گفت: «من میتوانم تأیید کنم که این فناوریها برای عملیات ما در مقیاس بزرگ مؤثر هستند و به رشد ما کمک خواهند کرد»Kea که در سال 2017 تأسیس شد، 29.6 میلیون دلار سرمایه برای ساده کردن خدمات مشتری از طریق هوش مصنوعی محاوره ای جمع آوری کرده است. این شرکت همچنین میگوید سفارشهای تلفنی را برای 10 رستوران زنجیرهای در سطح سازمانی دیجیتالی کرده است.
منبع خبر: https://aibusiness.com/nlp/1ai-powered-system-handles-restaurant-phone-orders-with-customizable-tech
پاسخ :