
EY از IBM watsonx Orchestrate استفاده می کند تا یک سرویس هوش مصنوعی مولد را به بخش های منابع انسانی به نام EY.ai Workforce ارائه دهد که به کارمندان اجازه می دهد تا سریعتر و آسانتر کارهای معمولی مانند نوشتن شرح کاکرد و دریافت گزارش حقوق و دستمزد را انجام دهند.
پرسنل منابع انسانی به زودی می توانند به طور رسمی از هوش مصنوعی مولد برای پیش نویس شرح وظایف و انجام سایر وظایف معمول استفاده کنند.EY، غول مشاوره و حسابداری، با آیبیام همکاری میکند تا هوش مصنوعی مولدی به نام EY.ai Workforce را به شرکتها ارائه دهد. این سرویس از IBM Watsonx Orchestrate استفاده می کند و آن را با دانش دامنه EY از فرآیندهای منابع انسانی ترکیب می کند. نتیجه کار یک پیشنهاد هوش مصنوعی و اتوماسیون برای کمک به کارمندان منابع انسانی است که کار خود را کارآمدتر انجام دهند. فناوری IBM کارکنان را از طریق کارهای معمولی مانند نوشتن شرح شغل و استخراج گزارش های حقوق و دستمزد راهنمایی می کند. کارگران با استفاده از زبان طبیعی با هوش مصنوعی تعامل دارند. اندی بالدوین، شریک مدیریت جهانی EY برای خدمات مشتری، در بیانیه ای گفت: «محل کار مدرن به سرعت در حال پیشرفت است و نیاز مبرمی به عملیات ساده وجود دارد. کریم یوسف، معاون ارشد مدیریت محصول و رشد در نرمافزار IBM اضافه کرد: «راهاندازی نیروی کار EY.ai به مشتریان راهحلهای اتوماسیون هوشمند هدفمند ارائه میدهد که آنها را قادر میسازد از قدرت هوش مصنوعی برای بهرهوری بیشتر و رفع نیازهای واقعی کسبوکار خود استفاده کنند.
پاسخ :