
Google Cloud با یک ارائهدهنده مراقبتهای بهداشتی بزرگ در ایالات متحده همکاری میکند تا از فناوری هوش مصنوعی مولد برای بهینهسازی گردش کار برای کارهایی مانند مستندات بالینی استفاده کند.
برنامه آزمایشی با مراقبت های بهداشتی HCA در اوایل سال جاری با 75 پزشک اورژانس در چهار بیمارستان مراقبت های بهداشتی HCA آغاز شد. در این آزمایش پزشکان از فناوری هوش مصنوعی گوگل برای ضبط اطلاعات کلیدی پزشکی از مکالمات بیمار استفاده کردند که فرآیند مستندسازی را سریعتر و آسانتر میکند.Google Cloud همچنین با Augmedix، یک شرکت فناوری مراقبت های بهداشتی که بر مستندات پزشکی محیطی تمرکز دارد، همکاری کرد تا پزشکان از برنامه این شرکت در یک دستگاه هندزفری برای ثبت یادداشتهای پزشکی به موقع و دقیق از مکالمات بین پزشکان و بیماران استفاده کنند، در حالی که استانداردهای امنیت دادهها و حفظ حریم خصوصی بیمار را هم رعایت شود. پلتفرم Augmedix از پردازش زبان طبیعی با فناوری هوش مصنوعی مولد Google Cloud و پردازش گفتار به نوشتار پزشکی چند جانبه برای تبدیل دادهها به یادداشتهای پزشکی استفاده میکند. پزشکان یادداشت ها را قبل از ارسال به پرونده الکترونیک سلامت بیمارستان (EHR) بررسی می کنند تا از صحت آن اطمینان حاصل کنند
پلتفرم هوش مصنوعی مولد Google Cloud به مشتریان این امکان را میدهد تا به ابزارهایی دسترسی داشته باشند که مستقیماً مدلهای زبان بزرگ را اصلاح میکنند و پاسخهای مدل را برای دادههای مختلف بهینه میکند و به مدل آموزش میدهند تا از نتایج نامناسب جلوگیری کند. هوش مصنوعی مولد همچنین در فرآیند ارتباط بیمار بین پرستاران مورد استفاده قرار می گیرد. به طور سنتی، این فرآیند می تواند زمان بر و در سطح جزئیاتی که منتقل می شود متغیر باشد. با استفاده از مدلهای زبان بزرگ Google Cloud، تیم CT&I مراقبتهای بهداشتی HCA، سیستمی را برای خودکارسازی و تولید گزارشهای ارسالی که برای ایمنی بیمار، کیفیت بالینی، تداوم و ثبات در فرآیند درمان طراحی شده است را توسعه دادند و از جزئیاتی از جمله نتایج آزمایشگاهی، نوسانات علائم حیاتی، تغییرات دارو، نگرانی های بیمار و پاسخ کلی درمان، برای آموزش LLM استفاده کردند. تیم مراقبتهای بهداشتی HCA خروجیهای مدل را به اطلاعاتی که پرستاران بتوانند آنها را بخوانند، بفهمند، و در صورت نیاز اقدام کنند، تبدیل کردند. آزمایش بتا این مدل در بیمارستان UCF Lake Nona از بازخورد مثبت پرستاران خبر میدهد. در آینده، مراقبت بهداشتی HCA به دنبال ترکیب کردن مدل زبان بزرگ Med-PaLM 2 است که برای مقاصد پزشکی گزینه بهتری است تا به افراد مسئول در امور درمانی کمک کند. مراقبتهای بهداشتی HCA قصد دارد برنامه آزمایشی خود را با فناوری هوش مصنوعی مولد Google Cloud و Augmedix در اواخر امسال به بیمارستانهای بیشتری گسترش دهد.
پاسخ :